(09) 4393 810 info@oif.fi

Taitava toimisto™ -webinaarit ja ilmoittautuminen

Tieto lisää tulosta. Taitava toimisto™ -webinaareissa saat täsmätietoa merkittävää lisäarvoa tuottavasta uuden ajan työympäristöstä.

Taitava toimisto™ on uusi, innovatiivinen ja kokonaisvaltainen konsepti, jossa yrityksenne tulostusympäristöstä, dokumenttityöskentelystä ja tiedonhallinnasta tehdään keskeytyksettä toimivaa, kustannustehokasta, tietoturvallista ja tuottavaa strategisella suunnittelulla, alan tehokkaimmilla työkaluilla ja asiantuntevalla palvelulla.

Webinaareissa esittelemme Taitava toimisto™ -konseptin eri toimintoja ja niiden tuottamia etuja sekä kustannussäästöjä yritystoimintaanne.

Taitava toimisto™ -webinaarien sisältö ja ilmoittautuminen

Tiistai 26.10.2021 klo 9-10

Toimistorobotiikan ratkaisut – taidokasta tiedon käsittelyä

Oikein toteutettu dokumentinhallinta merkitsee yritykselle helpompaa tiedon käsittelyä, saatavuutta ja jakamista. Se tehostaa organisaation toimintoja, mahdollistaa alhaisemmat kustannukset ja parantaa osaltaan tietoturvaa. 

Webinaarin aiheita

  • Dokumentinhallinta kokonaisuutena
  • Suunnittelulla saavutettavat hyödyt
  • Tiedon etsiminen ja jakaminen, toiminnallisuudet
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Prosessien ja rutiinien automatisointi
  • Pilviratkaisut
  • Tietoturva ja tietosuoja
  • Projektihallinnan merkitys toteutuksissa
Form 434721163 to be rendered here.

Tiistai 9.11.2021 klo 9-10

Paperiarkiston digitointi – lisää tehokkuutta, tuottavuutta, turvallisuutta ja jatkuvuutta

Paperiarkiston digitoinnilla saavutetaan merkittävää kustannussäästöä ja ympäristöystävällisyyttä. Asiakirjojen haku tehostuu olennaisesti ja samalla arkistotilatarve vähenee. Sähköisessä arkistossa oleva aineisto on käytettävissä tehokkaasti missä vain, milloin vain.

Webinaarin aiheita

  • Digitoinnin edut ja mahdollisuudet
  • Digitointi prosessina
  • Tiedon poiminta
  • Tietoturva
  • Haku- ja tallennusominaisuudet
  • Arkiston ylläpito ja jatkokehitys
Form 435086017 to be rendered here.

Tiistai 23.11.2021 klo 9-10

Kustannussäästöanalyysi – näin tehostatte toimintoja ja toteutatte säästöjä

Hybridityöskentely tuli jäädäkseen. Tulostuslaitteiden käyttötavat sekä kapasiteettitarpeet muuttuvat ja laitteisiin on esimerkiksi saatava yhteys myös etänä. Suunnittele ja toteuta säästöjä, työsuoritteiden tehostusta ja edistä työhyvinvointia. Esittelemme ajankohtaista asiaa analysoinnin tärkeydestä ja sen tuomista erittäin merkittävistä eduista yritystoiminnallenne.

Webinaarin aiheita

  • Analysointi käytännössä
  • Kustannussäästöjen kohteet
  • Miten saavutetaan optimaalinen määrä laitteita, oikeissa paikoissa ja oikein käytettynä
  • Piilossa olevat kustannukset ja niiden saaminen näkyviin
  • Turhien työsuoritteiden poistamisen keinot
  • Tietoturvan saaminen sääntöjen mukaiselle tasolle
  • Selkeä kokonaiskuva koko tulostusympäristön toiminnasta
Form 435086029 to be rendered here.