(09) 4393 810 info@oif.fi

Käden käänteessä tehokkaaseen dokumentinhallintaan!

OIF EasyCloud® on edistyksellinen palvelupaketti digitaaliseen tiedonhallintaan ja fyysisten dokumenttien käsittelyyn kaiken kokoisille yrityksille, toimialasta riippumatta.

Tukevasti digitalisoituneessa ja nopeatempoisessa toimintaympäristössä tehokas ja varmatoiminen dokumentinhallinta on elintärkeä toiminto ja kilpailuetu jokaiselle organisaatiolle. Tiedon määrän jatkuvasti kasvaessa sen asianmukainen käsittely, tallennus ja jakaminen ovat avaintekijöitä menestyksekkäässä liiketoiminnassa.

Nyt kaiken kokoisilla yrityksillä, toimialasta riippumatta, on mahdollisuus siirtyä edistykselliseen dokumentinhallintaan selkeäsisältöisen, kiinteähintaisen ja helppokäyttöisen OIF EasyCloud® -palvelupaketin avulla.

Mikä on EasyCloud®?

EasyCloud® on edistyksellinen palvelukokonaisuus, joka kattaa sekä digitaalisen tiedonhallinan että fyysisten dokumenttien käsittelyn tarpeet.

EasyCloud® sisältää pilvipohjaisen dokumentinhallintajärjestelmän, tulostus- ja skannausratkaisun, työtä tehostavat sovellukset sekä tulostusympäristön hallinnan tietoturvaratkaisuineen.

Ominaisuuksiltaan joustava EasyCloud® tarjoaa kiinteähintaisen, jäsennellyn, tietoturvallisen ja saumattomasti etäkäytettävän dokumentinhallinnan ympäristön.

Mitkä ovat yrityksenne hyödyt?

EasyCloud® on harppaus sujuvaan työskentelyyn ja luo vahvan perustan yrityksenne tiedonhallinnalle sekä vapauttaa merkittävästi resursseja omaan ydinliiketoimintaanne.

Nopea

Dokumenttiprosessien automaatioiden kautta työsuoritteet nopeutuvat ja tuovat enemmän tulosta.

Turvallinen

Toimintavarmuus, luotettavuus ja kattavat tietoturvaominaisuudet sisäänrakennettuna.

Joustava

Aloita järkevästi, ajattele isosti. Palvelu skaalautuu yrityksenne kasvun ja muiden muutosten mukaisesti.

Millainen on palvelun sisältö?

EasyCloud® määritellään toimimaan yrityksenne tarpeiden mukaisesti.
Paketti sisältää avaimet käteen -tyyppisesti kaiken tarvittavan sujuvaan dokumenttityöskentelyyn.

✓ Markkinoiden edistyksellisin dokumentinhallintajärjestelmä pilvessä
✓ Monitoimilaite – tulostin ja skannaus samassa, tulostus pilviratkaisuna
✓ Työskentelyä edistävät apuohjelmat dokumenttien muuntoon ja käsittelyyn
✓ Kattava etävalvonta, huolto- ja ylläpito monitoimilaitteelle
✓ Asennus ja alustukset sekä käyttöönotto, jopa yhdessä päivässä!

Miten aloitamme?

1. Nykytilan analysointi
Kartoitamme yhdessä yrityksenne nykytoiminnot, haasteet ja tarpeet. Tunnistamme prosessien hidasteet ja teemme tarvittavat toimenpiteet. Näin palvelusta optimoidaan mahdollisimman tehokas.

2. Dokumenttityypit ja metatiedot
Tutkimme, mitkä dokumenttityypit ja niiden sisältämät metatiedot ovat yrityksessänne yleisimmin käytössä. Luomme näille tarvittavat automaatiot ja tehostavat työnkulut.

3. Käyttäjät ja käyttöönotto
Käyttäjien valinta, käyttöoikeuksien jakaminen ja mahdollinen palvelun integrointi yrityksenne käyttämiin järjestelmiin. Valituille käyttäjille tarjoamme käyttöönotossa koulutusta ja tukea.

Sisältö talteen pdf-muodossa

Lasse Talikka

Head of Sales and Marketing
+358 50 550 1614

lasse.talikka@oif.fi

Ota yhteyttä, kerron mielelläni lisää OIF EasyCloudin eduista!

Voit myös varata ajan etäkonsultointiin:

 

Varaa sinulle sopiva aika ytimekkääseen EasyCloud-esittelyyn! (Teams)