(09) 4393 810 info@oif.fi

Miksi perinteiset tulostusratkaisut eivät enää riitä?

 

Digitalisaatio on muuttanut toimistoarjen joustavaksi ja dynaamiseksi ympäristöksi. Edelläkävijäorganisaatiot eivät enää tyydy perinteisiin tulostusratkaisuihin, vaan hyödyntävät moderneja teknologioita, jotka yhdistävät turvallisuuden, tehokkuuden ja vastuullisuuden

Nykyisessä hybridityön ympäristössä yritykset tarvitsevat ratkaisuja, jotka tukevat tiedon hallintaa koko sen elinkaaren ajan: tallentamisesta ja jakamisesta aina suojaamiseen ja arkistointiin. Ilman integraatiota pilvipalveluihin ja mobiililaitteisiin työntekijöiden on vaikea toimia tehokkaasti eri sijainneista käsin.

Lisäksi tietoturvauhat ovat kasvaneet merkittävästi. Myös vastuullisuus on noussut keskeiseksi tekijäksi: paperinkulutuksen vähentäminen, energiankäytön optimointi ja turhien tulosteiden karsiminen ovat tavoitteita, joita vanhat järjestelmät eivät pysty tukemaan.

 

Älykkäät toiminnot tulostimeen ja työympäristöön

 

Ratkaisut, kuten Xerox ConnectKey tarjoaa digitaalisen alustan, joka yhdistää laitteet, prosessit ja ihmiset saumattomaksi kokonaisuudeksi. ConnectKey on ohjelmisto ja käyttöliittymä, joka tuo älykkäät toiminnot (pilviyhteydet, tietoturva, sovellukset, mobiilitulostus) tulostimeen.

 

Keskeiset hyödyt organisaatiolle:

 

Tietoturva hallintaan

Arkaluontoiset tiedot pysyvät turvassa käyttäjätunnistuksen, asiakirjojen salauksen ja reaaliaikaisen valvonnan ansiosta. Yritys voi luottaa siihen, että tulostus- ja skannausprosessit ovat suojattuja.

Joustavuutta hybridityöhön

ConnectKey mahdollistaa tulostamisen ja skannaamisen toimistolla, etänä ja liikkeellä. Se integroituu suoraan pilvipalveluihin, kuten Google Drive, OneDrive ja Dropbox, jolloin asiakirjat liikkuvat vaivatta työntekijöiden mukana.

Tehokkuutta ja kustannussäästöjä

Käyttöoikeuksien hallinta, keskitetty seuranta ja raportointi vähentävät turhia tulosteita ja tuovat näkyvyyttä tulostuskustannuksiin. Tämä auttaa yritystä säästämään sekä aikaa että rahaa.

Helppokäyttöisyys

Tablettimainen käyttöliittymä ja laaja sovellusvalikoima tekevät laitteesta intuitiivisen ja muokattavan juuri yrityksen tarpeisiin.

    Xerox Workplace Cloud – hallintaa ja joustavuutta seuraavalle tasolle

     

    Vaikka Xerox ConnectKey tarjoaa jo monipuoliset työkalut tietoturvaan, joustavuuteen ja kustannustehokkuuteen, Xerox Workplace Cloud (XWC) vie ratkaisun askeleen pidemmälle.

    Xerox Workplace Cloud  tarjoaa yrityksille:

     

    • Keskitetyn hallinnan: kaikki tulostimet ja käyttäjät hallittavissa yhdestä paikasta myös useissa toimipisteissä.

    • Pull printingin: työntekijät voivat vapauttaa tulosteen missä tahansa organisaation laitteessa turvallisesti tunnistautumalla.

    • Selkeän raportoinnin: tulostuskustannusten seuranta ja analysointi auttaa tunnistamaan säästökohteet.

    • Lisäturvan: asiakirjojen käyttöoikeudet ja tietovirrat pysyvät hallinnassa koko organisaation tasolla.

    Yhdistämällä ConnectKey-laitteet ja Xerox Workplace Cloudin organisaatio saa kokonaisratkaisun, joka tukee hybridityötä, parantaa tuottavuutta ja vahvistaa tietoturvaa – kustannustehokkaasti ja vastuullisesti.

     

    Ota yhteyttä ja selvitetään yhdessä, miten modernit tulostus- ja tiedonhallintaratkaisut voivat tukea teidän organisaationne tuottavuutta ja kilpailukykyä.

    Lasse Talikka

    Head of Sales and Marketing
    +358 50 550 1614

    lasse.talikka@oif.fi