(09) 4393 810 info@oif.fi

Kotona, työpaikalla ja myös jotain siltä väliltä.

Hybridityöskentelyn aikakausi on nyt. Toimistoympäristöt ja niiden käyttötavat muuttuvat ja uudenlaiset tulostuksen, skannauksen, kopioinnin ja asiakirjojen hallinnan ratkaisut palvelevat liikkuvan henkilöstön tarpeita ja yhteydenpitoa toimistolle sekä asiakkaisiin. Toimistotyöskentelyn tehokkuus on ensiarvoisen tärkeä ohjata myös etä- ja liikkuvan työn tekijöille.

Tarjoamme monenlaisia ratkaisuja parantamaan hybridityön tekijöiden tuottavuutta, merkittäviä parannuksia työnkulkuihin ja työsuoritteiden yksinkertaistamisiin. Työntekoa tehostavat ratkaisut on helppo ottaa käyttöön ja ne tekevät tulostusympäristön hallinnasta entistäkin kattavampaa.

Uusin teknologia avuksi asioiden hallintaan

Xerox Workplace Cloud

Täydellisen tehokas hallintaympäristö

Xerox Workplace Cloud tarjoaa käyttäjätunnistus-, tulostuksenhallinta-, kulujenhallinta-, sisällönsuojaus- ja mobiilityönkulkuja tehokkaana pilviratkaisuna. Liikkuvan työntekijän ja vierailevan asiakkaan tarpeet on otettu kattavasti huomioon ominaisuuksilla, jotka mahdollistavat tulostamistoiminnot mistä tahansa sijainnista varmistaen samalla tarpeelliset maksimisuojausominaisuudet. Workplace Cloud on suunniteltu toimimaan saumattomasti Microsoft Universal Printin kanssa.

Workflow Central

Työtä tehostavat sovellukset yhdessä paketissa

Workflow Central on pilvipohjainen, MS Azuren suojaama ohjelmistoalusta, joka tarjoaa hybridityöntekijälle digitaalisten tai fyysisten tiedostojen ja asiakirjojen automatisoituja työkulkuja. Työtehoa lisäävää Workflow Centralia käytetään monitoimitulostimella, matkapuhelimella tai tietokoneella – juuri siellä, missä työskentely tapahtuu. Workflow Centralin sovelluksia on mm. Käsinkirjoitetun tekstin muuttaminen digitaaliseen muotoon, asiakirjojen kielenkäännökset ja muuttaminen puheeksi sekä täysin muokattaviksi MS Office -dokumenteiksi (Word-Excel-PowerPoint).

Xerox Print and Scan Experience

Yhdyskäytävä kotitoimiston ja työpaikan välillä

Print and Scan Experience muuttaa skannaus- ja tulostusviestinnän yksinkertaiseksi yhden kosketuksen prosessiksi. Sen avulla voi hallita mitä tahansa verkoston laitetta, mukaan lukien koti- ja tiimityöskentelylaitteet. Home Worker Print Tracker on suunniteltu seuraamaan kotitoimiston tulostustoimintoja, jolloin kustannusten ja käytön kokonaisuus pysyy hyvin yrityksen hallinnassa.

Tietojen turvallisuus hybridityöskentelyssä

Saumattomasti toimiva kokonaisuus on ratkaisu

Xeroxin työkaluilla on lukuisia turvallisuutta lisääviä ominaisuuksia hybridityöskentelyyn. Laitteiden ja tulostusjonojen hallinta siten, että vain valitut henkilöt voivat vapauttaa tulostustyöt ehkäisee tahattomat tietovuodot. Lisäksi myös kotitoimistokäyttöön hankittujen laitteiden hallinta sisältää tärkeitä ominaisuuksia, kuten tulostettavien asiakirjojen sisällön tarkastuksen, jolloin arkaluontoista tietoa ei saa tulostettua.

Here is displayed interactive form 331923448