
Taitava toimisto™ – toimistorobotiikka
Toimistorobotiikan ratkaisut dokumenttien ja digitaalisten asiaketjujen hallintaan
Yksinkertaistamme ja automatisoimme sekä kehitämme älykkäitä työnkulkuja, joissa asiakirjat ja niiden sisältämä informaatio tunnistetaan, vastaanotetaan, reititetään, tallennetaan ja noudetaan hyödyntämällä tehokkaita ja testattuja sisällönhallintaratkaisuja. Ratkaisut sisältävät merkittäviä tietoturvaa edistäviä ominaisuuksia ja tehokkaita prosesseja asiakirjojen sisältöön ja metatietoihin perustuvaan reagointiin.
- Hallinnoi ja tallenna tietoa turvallisessa ympäristössä
- Jaa tietoa valitsemiesi käyttäjien kanssa yrityksen sisältä tai ulkopuolelta
- Käsittele informaatiota ja asiakirjoja käyttäjäystävällisillä työkaluilla
- Luo informaatiolle ja asiakirjoille haluamiasi sääntöjä
- Tee yhteistyötä asiakirjahallinnassa asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa
- Löydä haluamasi informaatio salamannopeasti tehokkaiden hakutoimintojen avulla
- Nouda asiakirjoja kaikista toimistolla käytettävistä lähteistä
- Integroi kokonaisuus olemassa oleviin järjestelmiin
Arkistoinnista asianhallintaan
Passiivinen ja kankea tiedostoarkistointi on tehottomuutensa vuoksi tullut tiensä päähän. Toimistorobotiikan ratkaisumme mullistaa työnteon, tehostaa asiakirjaprosesseja ja poistaa myös osaltaan papeririippuvuutta. Kun asiakirjat ovat oikeanlaisina oikeissa paikoissa ja erittäin helposti käytettävissä ja muokattavissa, tehottoman työn ja virheiden määrä vähenee merkittävästi.
- Tiedonhaku nopeutuu, helpottuu ja muuttuu sisältöperusteiseksi
- Sisäiset toiminnot tehostuvat, turhat työvaiheet poistuvat
- Asiakassuhteiden hallinta tehostuu
- Versionhallinta yksinkertaistuu ja automatisoituu
- Tietoturvariskit vähenevät
- Asiakirjojen käyttöikä kasvaa
- Suurten ja monimutkaisten asiakirjojen käsittely helpottuu
- Paperi-, tulostus- ja kopiointikulut vähenevät
Toimistorobotiikan ratkaisut tehostavat laajasti yrityksen toimintaa
Johto
Sopimukset, hankinta, partneri, asiakas, GDPR
HR
Työsopimukset, pätevyystodistukset, koulutukset, sertifikaatit
Myynti
Tarjoukset, leasing- ja toimitussopimukset, muistiot
Tuotanto
Käyttö-, huolto- ja tuotanto-ohjeet, sertifikaatit, tullaukset, raportointi
ICT
Raportit, sopimukset, tarjoukset, GDPR
Markkinointi
Esitteet, kuvat, tarjouspohjat, viestintä, suunnitelmat
Esimerkkinä sopimustenhallinta ja sähköinen allekirjoitus
Tässä yksinkertaistetussa esimerkissä sopimukset allekirjoitetaan sähköisesti ja käsin. Sähköinen allekirjoitus kulkee digitaalisena käyttäjien välillä ja manuaalisesti allekirjoitettu asiakirja skannataan sisältämään ennalta määritellyt parametrit. Molemmissa tapauksissa asiakirjat kulkeutuvat sisällönhallintajärjestelmään, jossa niiden sisäiset ominaisuudet ja säännöt aktivoituvat. Prosessissa notifioidaan vastuuhenkilöt. Sopimukset pysyvät arkistossa, kunnes niille määritetyt toiminnot aktivoituvat (esim. uusintapäivä lähestyy) ja asianosaiset henkilöt saavat siitä tiedon jatkotoimenpiteitä varten.

Sopimuksen tilan, sisällön ja aktivoitumisparametrit voi tarkistaa kuka tahansa määritelty käyttäjä miltä tahansa liiketoimintaosastolta. Tämä helpottaa merkittävästi tiedonkulkua ja -hallintaa.
Käytämme ratkaisuissamme Xerox® Docushare® -sisällönhallinta-alustaa
Xerox® DocuShare on sisällönhallinta-alusta, joka on suunniteltu tekemään digitaalisista toiminnoista vaivatonta. Riippumatta organisaatiosi koosta, se auttaa sinua työskentelemään paremmin ja mahdollisimman vähillä häiriöillä. Se on helpoin tapa digitalisoida, automatisoida ja hallita sisältöäsi ja liiketoimintaprosessejasi.
Katso Xerox® DocuShare -esittelyvideo
Lisätiedot ja esittelyt
Ari Myllymäki
Business Director
+358 50 911 0008
ari.myllymaki@oif.fi
Lasse Talikka
Production Director
+358 50 550 1614
lasse.talikka@oif.fi